Donnerstag, 10. September 2009

Lieber toll als trendy


I dag er der sket noget, der er helt vildt sejt! Da jeg vågnede, gik det op for mig, at mit liv stadig er, som det har været, siden jeg ka
huske (de siger, der er gået over fem år): Jeg er endnu ikke berømt (og hvad der er endnu værre: Jeg vil helt vildt gerne!) og er lige så genert og distræt som jeg altid har været, men jeg har det rigtig godt. Jeg har stadigvæk alt for få penge, til at man egentlig ka ha det sjovt, men jeg er gift med ham jeg elsker. Jeg savner mine venner og min familie så meget, at det gør ondt i hele min krop, ligesom det gjorde i går og i forgårs og dagen før og dagen før det osv., men jeg elsker mit liv i Friedrichshain i vores totalt ovenud smukke lejlighed. Egentlig er jeg indbegrebet af morgensur. Men jeg tror godt man ka være lykkelig, samtidig med at man er morgensur.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen